Administrator
JUTSU RANGI D i E
Sennen Goroshi
Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Technika polega na podejściu przeciwnika od tyłu i wbiciu mu w dupe cztery palce. Po tym ataku nasz przeciwnik leci w przestworza.
Dynamic • Action
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na wyskoczeniu w stronę przecinika i uderzaniu serią Taijutsu.
Dynamic • Entry
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika polega na wyskoczeniu w stronę przeciwnika i uderzeniu nogą.
Konoha Raiken
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika polega na wyskoku w powietrze i uderzeniu przeciwnika pięścią.
Konoha Reppuu
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Bardzo prosta technika polegająca na kręceniu się z wystawioną nogą podcinając przeciwnika.
Konoha Senpuu
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wyskoku w powietrze i kręceniu się w miejscu z wystawioną nogą dzięki czemu przeciwnik nie prześlizgnie się przez naszą obronę.
JUTSU RANGI C
Douka • Sanseki Sensha
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Zamieniamy się w kule i nacieramy na naszego przeciwnika.
Gourai Rensa
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Do wykonania techniki musimy mieć otwartą jedną bramę. Technika polega na wyskoczeniu w górę razem z przeciwnikiem i uderzenia go w brzuch z ogromną siłą.
Gouwan
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika polega na uderzeniu pięścią w ziemie.
Hayabusa Otoshi
Ranga: C
Chakra: 45
Opis: Łapiemy przeciwnika do góry nogami i zrzucamy go z wysokości.
Kongouriki
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Skupiamy się jedynie na ataku przeciwnika. Biegniemy pełną parą na niego i uderzamy wysunietą ręką.
Konoha Dai Senpuu
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika polega na parokrotnym ataku nogami przeciwnika.
Konoha Dai Senkou
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Jest to jedno uderzenie w głowę nogą.
Konoha Shoufuu
Ranga: C
Chakra: 45
Opis: Technika polega na wykopaniu przeciwnika w powietrze.
Shishi Rendan
Ranga: C
Chakra: 75
Opis: Jest to wyczerpująca technika. Technika polega na kombinacji taijutsu. Wykopujemy przeciwnika w powietrze, następnie stosujemy "kwiat tańczącego liścia" i atakujemy nogami, potem zaskakujemy od tyłu walimy pięścią a na koniec kopniak nogą a nasz przeciwnik zostaje wbity w glebe.
Tsuuten Kyaku
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Technika polega na wyskoku i uderzeniu nogą w ziemie. Technika podobna do Gouwan.
JUTSU RANGI B
Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Do wykonania techniki potrzebne są conajmniej dwa klony. Technika polega na wyskoczeniu w powietrze razem ze swoimi klonami i zadanie pożądnego ciosu nogami w przeciwnikowi.
Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: B
Chakra: 60
Opis: Technika polega na jak najsilniejszym kopnięciu.
Hien
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Technika polega na powiększeniu swojej broni.
Omote Renge
Ranga: B
Chakra: 120
Opis: Potrzebne włączone są dwie bramy. Wykopujemy przeciwnika z szybkością bram, następnie skaczemy do niego, obwiązujemy bandażami i zrzucamy razem ze sobą na ziemię co często powoduje zawroty głowy u przeciwnika.
Seishun furu pawaa!
Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Technika polega na kombinacji ataków taijutsu. Najpierw podcinamy przeciwnika i wyrzucamy go w powietrze, następnie stosujemy manewr dzieki któremu znajdujemy się nad przeciwnikiem i z całej siły kopiemy go a on wbija się w ziemie.
JUTSU RANGI A
Aum no Ansatsu Jutsu
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Do wykonania techniki potrzebny jest łańcuch i kolega z drużyny. Technika polega na wyskoku na przeciwnika i ataku łańcuchem razem z kolegą, można np. związać łańcuchem przeciwników.
TarenKen
Ranga: A
Chakra: 70
Opis: Technika polega na serri uderzeń pięśćmi.
Ura Renge
Ranga: A
Chakra: 220
Opis: Technika polega na kombinacji taijutsu. Do użycia techniki potrzeba włączonych 5 bram. Technika polega na wykopaniu przeciwnika w powietrze, następnie skaczemy do niego i z szybkością 5 bram rozwalamy go pięśćmi, dalej kopiemy i kopiemy w stronę ziemi, kiedy przeciwnik upadnie powinien już nie żyć.
JUTSU RANGI S
Asakujaku
Ranga: S
Chakra: 350
Opis: Aby użyć techniki potrzebne są włączone 6 bram. Technika polega na wyrzuceniu silnym kopem w powietrze przeciwnika, następnie nasze pięście stają się tak aerodynamiczne że zaczynają się palić i tym samym obrażenia przeciwnika wzrosną po jednym uderzeniu. Ostatnie do zrobienia co nam pozostało to napieprzać przeciwnika w powietrzu ile wlezie.
Offline